تولید کننده پارچه اسپان باند متری صادراتی

شرکت فروش پارچه اسپان باند متری در ابتدا متریال اولیه برای تولید را وارد خط تولید می کنند و سپس به کمک تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا اقدام به تولید این پارچه های کاربردی می کنند. شرکت فروش این محصول از بهترین متریال این محصول را تولید می کنند، پارچه اسپان باند سه لایه از استانداردهای جهانی برای تولید بهره می برد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

تولید کننده پارچه اسپان باند متری صادراتی

راهنمای خرید پارچه اسپان باند متری صادراتی

راهنمای خرید پارچه اسپان باند متری صادراتی در زمان خرید پارچه اسپان باند ماسک سه لایه می بایست به نکاتی توجه نمود تا محصولی با کیفیت تهیه شود، از جمله نکات لازم در زمان خرید این پارچه به شرح زیر است: مواد اولیه و پلیمری که برای ساخت پارچه اسپان باند استفاده میشود یک نوع است ولی رنگ و ابعاد و گرماژهای متفاوت هنگام تولید باعث ایجاد لطافت یا سخت تر شدن پارچه و تغییر در ضخامت این پارچه و در نتیجه باعث می‌شو. د که هر نوع در یک صنعت به‌خصوصی استفاده شود.

برای مثال، نوعی از این پارچه نبافته را به شما معرفی می‌کنیم که در صنعت پزشکی کاربرد دارد. به طور معمول این پارچه‌ را درکارخانه‌ها به صورت چند لایه تولید می‌کنند که هر لایه از آن را با حرف s نشان می‌دهند. گاهی برای اینکه پارچه‌ای با قدرت نفوذ ناپذیری بالاتر در برابر مایعات، گرد و غبار و ویروس‌ها تولید کنند از پارچه ای سه لایه استفاده می‌شود. و همانطور که از اسمش معلوم است، از دو لایه اسپان باند و یک لایه میانی از ملت بلون که با حرف m نشان می‌دهند تشکیل می‌شود. بیشترین استفاده از پارچه اس ام اس برای ساخت ماسک های سه لایه و ماسک N95 و دستکش لاتکس جبعه ای همچنین در تولید لباس هایی مخصوص برای بخش های ایزوله و گان های جراحی می‌باشد

پارچه اسپان باند متری چه کاربردهایی دارد؟

پارچه اسپان باند متری چه کاربردهایی دارد؟ اسپان باند یکی از پارچه های می باشد که به صورت بی بافت بوده که دارای انواع گوناگونی در بازار می باشند که ویژگی های بسیاری دارد که می‌توانیم از آن ها در تولید بسیاری از محصولات استفاده نماییم در واقع انواع اسپان باند قابلیت های بسیار زیادی دارند و بسیار مقاوم در برابر حرارت بوده اند و در تماس با آب هیچ گونه آسیبی نخواهند دید اکنون در این مقاله قصد داریم شما را با دسته بندی جامع از کاربردهای پارچه اسپان باند آشنا سازیم همان گونه که اشاره کردیم.

اسپان باند نوعی پارچه می باشد که از آن ها در تولید بسیاری از محصولات استفاده می نمایند که شامل از اسپان باند در تولید لوازم های بهداشتی مانند باند و گاز و انواع پدها و غیره تولید می شود و همچنین در تولید لوازم های بیمارستارنی مانند لایه های بهداشتی و لباس های مورد نیاز اتاق عمل نیز استفاده می شود و همچنین از این نوع پارچه ها در تولید انواع دستمال های خانگی و صنعتی نیز استفاده می کنند همین طور از این نوع پارچه ها برای تولید برخی از قطعات خودرو استفاده می کنند و همچنین در صنعت کشاورزی و گلخانه تاثیر بسیار بالایی دارند.

و از اسپان باند در تولید انواع عایق های بام و حرارتی و صوتی نیز استفاده می شود و همچنین در تولید انواع پوشاک مانند لباس و شلوار و کمربند و غیره مورد استفاده نیز قرار می گیرند و کاربرد دیگر این محصولات در صنعت الکترونیک می باشد که از آن ها برای تولید لوازم الکترونیک و تولید کابل برق و غیره استفاده می شود و همچنین از این نوع پارچه ها برای تولید لوازماتی مانند چرم مصنوعی و صنعت دسته بندی و انواع فیلترها و تولید نوار بهداشتی و لباس های محافظتی و تشک صنعتی و لحاف و ملحفه استفاده می کنند

انواع پارچه اسپان باند متری را معرفی کنید

انواع پارچه اسپان باند متری را معرفی کنید جنس این پارچه ها از پلی پروپلین می باشد و همانطور که گفته شده هیچ نوع بافتی در تولید این محصولات به کار نرفته است, بلکه این محصولات با پرس شدن پروپلین به وجود می آیند به همین خاطر دارای یک لایه یکنواخت می باشد. در اکثر مواقع این نوع پارچه ها یکبار مصرف هستند به همین خاطر در مراکز درمانی بسیار زیاد مورد توجه واقع شده است. معمولاً از این پارچه ها برای روکش تخت ها و یا همچنین روپوش بیماران استفاده می شود. جنس اسپان باند به گونه ای است که باعث ایجاد حساسیت های پوستی نمی شود.

جالب است بدانید که نوع ظریف و باریک این نوع پارچه ها در تولید انواع چای های کیسه ای هم مورد استفاده قرار می گیرد چرا که هر نوع مایعاتی به راحتی می تواند از اسپان باند های باریک عبور کند. همچنین استفاد از اسپان های ضخیم در پادگان های نظامی هم بسیار زیاد است. گرماژ پارچه اسپان باند به گونه ای است که این محصول تبدیل به یکی از از پرمصرف ترین نوع پارچه ها تبدیل شده است به این صورت که تقریباً در هر شغلی ردپای این نوع پارچه ها را می توانیم مشاهده کنیم.

پارچه‌ های سوزنی اسپان باند کاملاً قابل بازیافت می باشد از این رو می توانیم بگوییم که این محصولات دوست دار طبیعت هم محسوب می شود. حرارتی که به این نوع پارچه ها داده شده باعث شده است که این محصولات در مقابل پارگی مقاومت بالایی داشته باشد در واقع می‌ توانیم بگوییم که این محصولات دارای مقاومت برابری با سایر پارچه های موجود هستند و حتی در بعضی از مواقع طول عمر آنها بیشتر از سایر پارچه ها بخصوص پارچه های نخی می باشد.

مراکز توزیع پارچه اسپان باند متری صادراتی

مراکز توزیع پارچه اسپان باند متری صادراتی توزیع کنندگان عمده پارچه اسپان باند ۹۰ گرم به دلیل توزیع گسترده ای که انجام می دهند توانسته اند این نوع پارچه ها را در اختیار تمام مشتریان خود قرار دهند. در واقع عرضه پارچه اسپان باند به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود از این رو مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری هم این پارچه های درجه یک را در مدل های مختلف خریداری کنند.

قیمت فروش پارچه اسپان باند نسبت به کیفیت کارایی و ظرافتی که در این پارچه ها به کار رفته است کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد. از این رو مشتریان می توانند با در نظر گرفتن یک بودجه نه چندان زیاد مقدار مورد نیازی از پارچه های درجه یک 90 گرمی را خریداری و استفاده کنند. در واقع خرید این نوع پارچه تاحدود زیادی باعث صرفه جویی در هزینه های خرید می شود.

تولید پارچه اسپان باند کیلویی سوزنی و نیز انواع دستکش لاتکس فاین بدین صورت میباشد که تولید کنندگان این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کنند و همچنین این محصولات را با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تولید می نمایندو نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که تولیدکنندگان این محصولات را به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایر کشورهای دیگر نیز صادر می‌کنند و سبب ورود ارز به داخل کشور و رونق و شکوفایی اقتصادی کشورمان می شوند

143

  1. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه البستک و بابت توزیع و پخش پارچه اسپان باند متری صادراتی با کیفیت و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم. قیمت فروش پارچه اسپان باند نسبت به کیفیت کارایی و ظرافتی که در این پارچه ها به کار رفته است کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

    • سلام دوست گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  2. سلام خسته نباشید ما تولیدکننده فیلتر هم داریم لطفا راهنمایی میکنین واسه سفارش راه های ارتباطتتون رو میگین با تشکر.

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  3. سلام ما یه کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی بیمارستان داریم قیمت هر توپ پارچه در رنگ بندی های مختلف چجوری محاسبه میشه؟نحوه پرداخت رو هم لطف کنید میتونیم اقساط پرداخت کنیم؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  4. ایا این نوع پارچه ها برای درمانگاه ها و اتاق های تزریقات هم مناسب هستن؟
    اگر بله ممنون میشم روش خرید از برند خودتون رو بهم بگید

    • سلام بزرگوار
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ بدهند.

  5. سلام
    عصرتون بخیر
    سپاس به جهت مطالب ارزشمندی که در خصوص پارچه اسپان باند متری صادراتی در سایت قرار دادید.
    این پارچه ها در صنعت پزشکی بسیار کاربرد دارند و در تولید محصولاتی مثل باند، گاز، پد و لباس های اتاق عمل بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.
    ما چند روز گذاشته پارچه اسپان باند متری صادراتی را به صورت عمده از مجموعه ی شما خریداری کردیم.
    بسیار از خرید خود راضی و خرسند هستیم.
    با آرزوی پیشرفت روز افزون برای شما

  6. سلام و خسته نباشید. بسیار با کیفیت این محصول توصیه میکنم که مراکز درمانی از محصول خریداری کنن

  7. اسپان باند در بیمارستان ها و اتاق عمل نیز استفاده می شود و به همین خاطر در مراکز درمانی بسیار زیاد مورد توجه واقع شده است برای روکش تخت ها و روپوش بیماران استفاده می شود.

  8. سلام .خسته نباشید برای تولیدی از سایت شما خرید کردم .راضیم .در دوره کرونا خیلی همکاری خوبی داشتید .متشکرم

  9. با سلام وخدا قوت پارچه اسپان باند سه لایه در چه رنگهایی تولید می شود وآیا این پارچه ها را به تمامی شهرستانها ارسال میکنید؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند

  10. با سلام ،من از این پارچه اسپان متری خریداری کردم از همین سایت کیفیت خیلی خوبی دارند و قیمتشون هم نسبت به بازار مناسب است چون بدون واسطه از طریق سایت خریداری میکنیم ،همانطور که همگی می دانیم این پارچه کاربردهای خیلی فراوانی دارد

  11. پارچه اسپان باند یا بدون بافت در لایه های مختلف و ضخامت های متفاوتی تولید می‌شود که هر کدام کارآئی گوناگونی دارند، هر فرد به راحتی می‌تواند به این سایت مراجعه نموده و با توجه به نیاز خود، نمونه مورد نظر را بررسی کرده و خریداری نماید. بهتر است به این نکته اشاره کرد که پارچه اسپان باند این سایت از نوع مرغوب و درجه یک می‌باشد.

  12. سلام وقت بخیر.پارچه اسپان باند رو تو سایت دیدم خیلی برای من جالب بود و کاربرد زیادی هم داره ممنون بابت راهنمایی هایی که تو سایت کردین.

  13. سلام خسته نباشید
    این باندهای متری بسیار باکیفیت و پرکاربرد هستند حتما امتحان کنید باتشکر از سایت خوبتون

  14. سلام و احترام خدمت شما
    ممنون از محصولات باکیفیت شما من معلم هنرستان هستم خودم از این پارچه ها تهیه کردم و به بچه ها آموزش دادم این ها رو الگو کنن و فعالیت کنند چون هم راحت تر هست و هم قیمت مناسب دارن چون عرض بالای دارن برای تازه کار ها ام مناسب هست
    من مجدد از شما سفارش خواهم داد برای تمام دانش‌آموزان
    ?

  15. سلام از مجموعه ی البستک تشکر میکنم که مطالب مفیدی در اختیار ما قرار دادند. با تشکر. خدا به کسب و کارتون برکت بده

  16. سلام
    پارچه اسپان باند جزو فعالیت­‌های پر رونق برای کارگاه­‌های تولیدی است . بر این اساس می‌­توان به فعالیت در زمینه­‌ی منسوجات بی‌­بافت به خصوص پارچه­‌ی اسپان باند پرداخت که شاخه‌­ای پرپتانسیل با حاشیه سود بالا است. به شدت برای کارگاههای تولید لباس برای لباس با کیفیت توصیه میشود . با تشکر از سایت خوبتون

  17. برای اینکه پارچه‌ای با قدرت نفوذ ناپذیری بالاتر در برابر مایعات، گرد و غبار و ویروس‌ها تولید کنند از پارچه ای سه لایه استفاده می‌شود و همانطور که از اسمش معلوم است، از دو لایه اسپان باند و یک لایه میانی از ملت بلون که با حرف m نشان می‌دهند تشکیل می‌شود و از آن برای ساخت ماسک های سه لایه و ماسک N95 و همچنین در تولید لباس هایی مخصوص برای بخش های ایزوله و گان های جراحی استفاده می کنند.

  18. سلام مطالب ما رو خوندیم. اسپان باندهایی که تولید میکنید رنگ های شاد و خوبی داره در کنار کیفیت و کمیت که داره باعث میشه شما در کارتون چه بازار داخلی و چه صادرات موفق باشین.

  19. سلام وقت بخیر
    ما برای تولیدی لباس بیمارستانی از این نوع پارچه لازم داریم
    فروش به غیر از صادرات دارین؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند

  20. عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت البسه دکتر و گروه بازرگانی بسیار خوبتان که ما را در جهت خرید خوب راهنمایی کردید لطفاً در رابطه با قیمت ها هم بفرمایید و بفرمایید که حداقل مقداری که می‌توانیم سفارش دهیم چه مقدار است؟ درود بر شما

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  21. سلام وقت بخیر این پارچه ها خیلی کاربرد دارن مثل لباسهای پزشکی و بیمارستانی خودرو سازی کشاورزی در صنعت الکترونیک و پوشاک و… پس بهتره از کالاهای ایرانی خرید کنیم تا از خروج ارز جلوگیری کنیم و باعث رشد و شکوفایی ایران عزیزمون باشین

  22. سلام و خسته نباشید خدمت شما، پارچه باند متری در خیلی از جاها مثل بیمارستان و مرکز درمانی و حتی آرایشگری ها استفاده میشود و سود خیلی خوبی دارد زیرا ازـبین پارچه های یکبارمصرف پرفروش ترین هستند. من از محصولات شما استفاده کردم و بسیار راضی بودم. حال با فروش غیر حضوری بیشتر راغب شدم سری های بعدی هم از شما خرید کنم. موفق و پیروز باشید

  23. سلام .وقت بخیر پارچه اسپان متری این مجموعه عالی بوده ودر رنگهای متفاوتی هست وبه صورت مستقیم وغیر مستقیم فروش دارن

  24. سلام خسته نباشید.
    پارچه اسپان باند متری امروزه بیشتر افراد در دیگر کشور ها خواستار این پارچه می باشند. باتشکر از شما و محصولات درجه یک که داخل سایت گذاشتین.

  25. سلام وقت شما بخیر خیلی خوبه که پارچه اسپان به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم چون مطمئنم که خیلی با کیفیت هستش و باید از تولید ملی حمایت کرد.

  26. با سلام و وقت بخیر. یه سؤال بیشترین مقداری که از این پارچه می تونم سفارش بدم، چقدره؟

    • سلام دوست عزیز
      فروش به صورت عمده میباشد ولی شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره ای که داخل سایت هست رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما رو راهنمایی کنند

  27. سلام و عرض ادب، مطالب بسیار مفیدی در این مقاله بود به شخصه هیچ اطلاعی از این نوع پارچه نداشتم، ممنون از شما وهمکاران که این نوع پارچه رابرای هرچه بیشتر، بهداشت تولید می کنید.

  28. سلام
    کسانی که براشون سوال هست که موارد مصرف اسپان باند کجا ها هستش بای بگم که بیشترین استفاده از پارچه اس ام اس برای ساخت ماسک های سه لایه و ماسک N95 و همچنین در تولید لباس هایی مخصوص برای بخش های ایزوله و گان های جراحی می‌باشداسپان باند در تولید لوازم های بهداشتی مانند باند و گاز و انواع پدها و لوازم های بیمارستارنی مانند لایه های بهداشتی و لباس های مورد نیاز اتاق عمل نیز استفاده می شود و همچنین از این نوع پارچه ها در تولید انواع دستمال های خانگی و صنعتی وبرخی از قطعات خودرو استفاده می کنند و همچنین در صنعت کشاورزی و گلخانه تاثیر بسیار بالایی دارند.و از اسپان باند و انواع عایق های بام و حرارتی و صوتی نیزو انواع پوشاک مانند لباس و شلوار و کمربند و غیره مورد استفاده نیز قرار می گیرند کاربرد دیگر این محصولات در صنعت الکترونیک می باشد که از آن ها برای تولید لوازم الکترونیک و تولید کابل برق و غیره استفاده می شود و همچنین از این نوع پارچه ها برای تولید لوازماتی مانند چرم مصنوعی و صنعت دسته بندی و انواع فیلترها و تولید نوار بهداشتی و لباس های محافظتی و تشک صنعتی و لحاف و ملحفه استفاده می کنندجنس اسپان باند به گونه ای است که باعث ایجاد حساسیت های پوستی نمی شود.نوع ظریف و باریک این نوع پارچه ها در تولید انواع چای های کیسه ای هم مورد استفاده قرار می گیردهمچنین استفاد از اسپان های ضخیم در پادگان های نظامی هم بسیار زیاد است.

  29. سلام خسته نباشین پارچه های اسپان باند متری صادراتی واقعا به صرفه هست بنده خیاط هستم از سایت خوب ومحترم شما پارچه اسپان سفارش دادم واقعا توی این چندسال به خاطر مریضی ها و ویروس ها مجبور به دوخت بالایی از این نوع پارچه بودیم اما کیفیت و قیمت پارچه های شما واقعا معرکه بود

  30. باسلام ببخشید پارچه اسپان باند متری چنده؟چندلایه ست؟نوع پارچه ش چیه؟قدرت جذب آب بالایی داره

    • سلام
      لطفاً مطالب سایت را مطالعه داشته باشید و برای کسب اطلاع بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید .

  31. بنظر می رسد پارچه ای نرم و مثل دستمال کاغذی است. رنگ های شاد زیادی هم دارد ، آیا برای امور مصرفی روزانه منزل هم قابل استفاده هست؟

    • سلام
      لطفاً مطالب سایت را مطالعه داشته باشید و برای کسب اطلاع بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید .

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  32. سلام وقت بخیر
    مطالب درج شده در سایت رو مطالعه کردم و اطلاعات کامل و جامعی رو در مورد این محصول پر کاربرد داخل سایت شما دیدم،پارچه های اسپان باند بیمارستانی، کاملا ارزان قیمت هستند و منسوجات تولیدی از این پارچه ها نیز قیمت پایین تری خواهند داشت. این موضوع از منظر اقتصادی برای بیمارستان ها کاملا مقرون به صرفه می باشد.
    از طرفی با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در بخش های مختلف بیمارستانی، استفاده از البسه و منسوجات یکبار مصرف، می تواند نقش فزاینده ای در این خصوص داشته باشد. به ویژه که در حال حاضر مراکز درمانی و بیمارستان ها با بیماران کرونایی هم سر و کار دارند. به امید موفقیت هرچه بیشتر شما در این عرصه

  33. سلام من کلی از پارچه اسپان باند سه لایه برای تهیه ماسک n95سفارش دادم وازخریدم کاملا راضیم

  34. سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون بخاطر اطلاعاتی که دراین زمینه به مادادین.برای ثبت سفارش و صحبت با مشاوران فروش چگونه باید اقدام کنم

  35. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید پارچه اسپان باند متری چه قیمت هایی دارید تفاوت آن با پارچه اسپان باند ماسکی و سه لایه ای چی هست ?کدامشان مقاومت استحکام بالایی دارند و لطفا توضیحاتی بفرمایید

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ سوالات خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  36. سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. خسته نباشید. خرید پارچه های اسپان باند متری رو به همه ی دوستان عزیز پیشنهاد می کنم. این پارچه ها علاوه بر اینکه در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره کاملا قابل بازیافت هستن و به طبیعت هیچ آسیبی نمیرسونن. رنگ های مختلف این اسپان باندها برای دوخت ماسک های رنگی خیلی مناسبه. با تشکر از شما بابت ارائه ی بهترین ها.

  37. سلام
    روز خوش
    انواع اسپان باند قابلیت های بسیار زیادی دارند و بسیار مقاوم در برابر حرارت بوده اند و در تماس با آب هیچ گونه آسیبی نخواهند دید

  38. این نوع پارچه و رنگ آمیزیش خیلی متنوع هستند و از طرفی جریان هوا در این نوع به راحتی چرخش دارن و بوی نامطبوع کمتر به خودشون میگیرن

  39. پارچه اسپان باند در مصارف بالا تعریف شده است آیا کاربرد برای صادرات مزیت دارد ؟ شعب شهرستانی دارید؟ راهنمایی کنید ممنونم .

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  40. سلام خسته نباشید
    من چند روز قبل پارچه اسپان باند متری را از سایت شما سفارش دادم و در اسرع وقت به دستم رسید ممنون از اینکه با راه اندازی این سایت خرید اینترنتی را آسان کرده اید.

  41. سلام عزیزان.
    مواد اولیه و پلیمری که برای ساخت پارچه اسپان باند استفاده میشود یک نوع است ولی رنگ و ابعاد و گرماژهای متفاوت هنگام تولید باعث ایجاد لطافت یا سخت تر شدن پارچه و تغییر در ضخامت این پارچه و در نتیجه باعث می‌شو. د که هر نوع در یک صنعت به‌خصوصی استفاده شود.
    متشکرم.

  42. تولید کنندگان ما قابلیت تولید باکیفیت تمام محصولات بیمارستانی را دارند و برای پوشش بازار کشور های همسایه نیز ظرفیت بالا دارد و این صنعت توان ارز آوری دارد .

  43. سلام و درود.. خیلی از خریدی که از شما داشتم راضی بودم اگر قیمت ها اوکی بمونه تعداد بالایی خریداری میکنم با تشکر

  44. سلام و درود بر شما عزیزان… واقعا همینطور که در مطالبتون گفتید جنساتون داری کیفیت بالایی است

  45. بسیار خوب ولی پیشنهاد میکنم از رنگ ها و طرح های جدید و به روز تری در تولید محصولات سایتتان استفاده نماید تا خرید های بیشتری از شما بشه

  46. با سلام به طور یقین می گویم که با قیمتی که شما این محصول را ارائه می دهید در هیچ کجا نمیتوان آن را خرید بسیار راضی بودم.

  47. سلام وقت شما بخیر واقعا از کیفیت محصول راضی بودم و انتظار این کیفیت و قیمت را نداشتم. به بازدیدکنندگان سایت خرید از مجموعه ی شما را توصیه می کنم.

  48. سلام وقت شما بخیر هم کیفیت محصولی که به دستم رسید بالا بود و هم قیمت فوق العاده عالی ای داشت. از مجموعه ی شما بسیار راضی بودم.

  49. سلام تا به حال رنگ های دیگه پارچه اسپان رو ندیده بودم … شما فقط عمده کار میکنید؟ یا فروش تکی هم دارید؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  50. سلام
    ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند

  51. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام دوست گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  52. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ خرید به چه صورته؟شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام دوست عزیز
      فروش ما به صورت اینترنتی میباشد. برای ثبت سفارشات خود فرم داخل سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  53. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  54. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام دوست عزیز بله
      برای ثبت سفارش فرم داخل سایت را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید؟

    • سلام دوست عزیز برای ثبت سفارش فرم داخل سایت را تکمیل گنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  56. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی پارچه اسپان باند چطوره؟ میتونم ببینم؟ قیمت ها به چه صورته؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام دوست عزیز

      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

    • سلام همراه گرامی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  57. خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه و میشه با اطمینان ازتون خرید کرد
    ممنون از شما

    • سلام دوست عزیز میتوانید از سرچ گوگل کمک بگیرید.یا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین شما را راهنمایی کنند.

  58. از یک جهت خیلی خوبه محصولات بیمارستانی و اقداماتی که با آنها انجام می دهند واقعاً برای مردم کشور کاملاً شناخته شده نیست پس باید بیشتر دیده شود تا برای مردم عادی شود.

  59. بسیار عالی ممنون از تولید کنندگان خوب ایرانی این محصولات بابت ارائه همچین محصول با همچین کیفیتی .سپاس از شما

  60. سلام و وقت بخیر. ارسال این محصول چند روز طول می کشه؟و حداقل خرید چه میزان میتواند باشد؟ اگر محصول مورد نظر مطلوب نظر ما نبود باید جه کاری انجام دهیم ؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  61. سلام خسته نباشید من تولیدی دارم میشه لطفا شرایط همکاری با شمارو بدونم. ممنونم از شما

    • سلام لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  62. این پارچه ها برای تولیدیا بسیار مناسب و بصرفه است. بهتون پیشنهاد میکنم این پارچه هارو تهیه کنید.

  63. اگه امکان داره عکسای پارچه های خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب و خرید کنیم ممنونم

    • دوست عزیز سلام
      فرم مشاوره ما در سایت هست لطفا آن را تکمیل نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

  64. با اختلاف بهترین قیمت این نوع از پارچه ها رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون

  65. مجموعه البستک صرفا در زمینه پارچه اسپان باند فعالیت دارد؟ یا در زمینه خرید بهترین البسه یکبار مصرف بیمارستانی هم فعالیت داره؟ قدمت شرکت برای کی هست؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  66. سلام وقت به خیر. لطفا بفرمایید در مواد اولیه تهیه این پارچه ها چه موادی به کار گرفته شده است؟

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  67. این نوع پارچه به دلیل دوام و استحکام زیادی که دارد دیر پاره می‌شود و پارچه مقاومی است.

  68. چون در تولید این پارچه ها مواد اولیه مرغوب در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته باعث شده از کیفیت خوبی برخوردار شوند.

  69. سلام وقت به خیر. لطفا بفرمایید ثبت سفارش و ارسال محصول به چه صورت است، ممنون از راهنمایی تون

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  70. برای تهیه این پارچه، خرید اینترنتی بهترین گزینه است که محصول در اسرع وقت در محل مورد نظر به دستتان میرسد.

  71. سلام و خسته نباشید
    من از این پارچه هاتون میخاستم سفارش بدم. قیمت کارهاتون چند هست؟

    • با سلام
      دوست عزیز لطفا فرم مشاوره که در سایت هست را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  72. با سلام . ممنون از مطلب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید. برای من بسیار ارزشمند است که با مجموعه شما همکاری داشته باشم ‌ . لطفا در مورد خرید حضوری و سفارش آنلاین من را راهنمايي فرمایید . ممنون از سایت خوبتون و مطالب ارزشمندی که ارائه می دهید.

  73. سلام از کیفیت محصولاتان اطمینان ندارم تنوع در کنار کیفیت معنی پیدا میکند چگونه باید این محصوالات رو بدون کیفیت در نظر گرفت؟

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

  74. بسیار ممنونم از اینکه محصولاتتان بسیار متنوع وبا کیفیت است از خرید که داشتم راضیم لطفا راهنمایی کنید چگونه خرید عمده داشته باشم از شما

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا کارشناسان ما یا شما تماس بگیرند.

  75. ممنون از توضیحات خوبتون در مورد این که آیا امکانش هست به صورت چکی یا اقساطی تهیه کرد می خوام به صورت عمده تهیه کنم

  76. لطفا در مورد خرید حضوری این پارچه ها راهنمایی کنید. کدوم شهر هستید؟ امکانش هست؟

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  77. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    ممنون برای توضیحات مفید و کاملی که درباره محصول دادید.
    قیمت پارچه اسپان باند رو بفرمایید لطفا و نحوه سفارشش رو
    تشکر میکنم از مجموعه البستک

  78. من سفارش دادم فقط توقع داشتم یکم ضخیم تر و بهتر باشه ولی در کل خوب بود راضی بودم امیدوارم که بازم بتونیم همکاری داشته باشیم

  79. سلام بر تولیدکنندگان وطنی و پرتلاش.
    سایت بسیار عالی دارین و فروش اینترنتی شما کار مشتری رو راحت تر کرده و بدون هدر رفت وقت و پول می‌تونه جنس مد نظر خودش رو خرید کنه

  80. خسته نباشید هزینه مالیات و ارزش افزوده این محصول چقدر بوده، حمل و نقل محصول به چه صورتی انجام میپذیره؟

    • سلام بزرگوار
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ بدهند.

  81. تولید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی یک تولید عالی بوده و برای مصرف داخلی مناسب می باشد و برای صادرات مزیت رقابتی دارد و رشد اقتصادی دارد .

  82. تولید با کیفیت و فروش پارچه اسپان باند متری یک تولید عالی بوده و برای مصرف داخلی مناسب می باشد و برای صادرات مزیت رقابتی دارد و رشد اقتصادی دارد .

  83. با سلام مجتبی نصرتی هستم..چه تنوع رنگی از این همه رنگهای زیبا بلاخره اسپان باند و رنگی رو که دوست داشتم خریدم کیفیت بسیار بالایی داره این پارچه اینجوری بگم این پارچه همه کاره هست از ماسک عایق ضد رطوبت ووووو خیلی کاربرد دیگه

  84. سلام به شما این اسپان باندهای متری ساده رنگ های زیبایی هم داره که چشم نواز و کاربردیم هست

  85. با سلام
    این نوع پارچه ها در صنعت پزشکی نقش بسزایی دارند و واقعا مفید هستن و کاربرد فراوانی در اتاق عمل و بیمارستان و محیط ها و مراکز بهداشتی درمانی دارند .
    تشکر از شما بابت کیفیت و تنوع رنگ محصول خوبتون

  86. سلام به مجموعه البستک
    پارچه اسپان باند با چه ضخامت هایی تولید میشه و فقط کاربردش لباس بیمارستانی هست یا خیر

    • سلام دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  87. سلام وقت شما بخیر باشه.
    لطفا میشه رنگ بندیش رو بفرمایید
    خیلی متشکرم از مجموعه ی فوق العاده خوبتون

    • برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  88. سلام به همه دوستان
    جنس این پارچه های اسپان باند متری واقعا خیلی خوبه و من به صورت خیلی زیادی از اینارو خریدم و رضایت داشتم
    گفتم نظرمو بگم تا به بقیه هم کمکی کرده باشم

  89. سلام خسته نباشید
    اگه بخوام از این پارچه جنس درجه یک بگیرم تقریبا متری چند در میاد؟

  90. سلام و خسته نباشید ‌
    ضخامتش خیلی خوب بود واقعا به دردم خورد بسیار سپاسگزارم .

  91. عصر بخیر.جنس این پارچه ها از پلی پروپلین می باشد و همانطور که گفته شده هیچ نوع بافتی در تولید این محصولات به کار نرفته است, بلکه این محصولات با پرس شدن پروپلین به وجود می آیند به همین خاطر دارای یک لایه یکنواخت می باشد.

  92. سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون آیا امکان خرید حضوری هم دارید ؟ممنون میشم اگه دارید راهنماییم کنید

  93. سلام و خداقوت با وجود مصرف بالا ی لباسهای بیمارستانی این پارچه ها متقاضیان زیادر در جهان دارند و امیدوارم ایران در صادرات ان موفق باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.