قیمت انبوه پارچه اسپان باند ماسک ارزان

پارچه اسپان باند ماسک از بهترین و محبوب ترین انواع پارچه ماسک می باشد که به صورت کاملاً استاندارد از مواد اولیه مرغوب تهیه می شود و سطح کیفی بسیار بالایی نیز برخوردار است و به طور کلی و انبوه توزیع می گردد. قیمت انبوه پارچه اسپان باند ماسک ارزان با توجه به مرغوبیت بالا و شاخصه های منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا این محصول به صورت مستقیم با حذف تمامی واسطه ها با ارائه ضمانت به طور عمده و خرده با قیمت های شگفت انگیز و ارزان در اختیار خریداران سراسر نقاط کشور قرار می گیرد.

قیمت انبوه پارچه اسپان باند ماسک ارزان

بررسی مشخصات پارچه اسپان باند مناسب ماسک

بررسی مشخصات پارچه اسپان باند مناسب ماسک یکی از پرکاربرد ترین کالاها و امروزه برای جلوگیری از انتشار بیماری تمام افراد آن را مورد استفاده قرار می‌دهند ماسک است که در جنس ها و طرح های مختلفی تولید می شود و مهم ترین محصولی که برای تولید ماسک ‌به کار می رود پارچه اسپان باند مناسب ماسک است که در دسته بهترین و استاندارد ترین انواع پارچه قرار گرفته است و دارای ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشد و در عرصه تولید ماسک نقش مهم و کلیدی دارد.

پارچه اسپان باند ماسک از معروف ترین محصولات است که مطابق با آخرین و جدید ترین دانش و تکنولوژی روز دنیا از مواد خام با کیفیت و طبیعی زیر نظر متخصصان و مهندسان توسط افراد کاردان و حرفه ای با استفاده از دستگاه های صنعتی پیشرفته تولید می شود.

امروزه تولید این نوع ماسک و نیز انواع دستکش لاتکس 50 عددی  بسیار رونق و گسترش یافته است زیرا به عنوان استاندارد و قابل اطمینان ترین پارچه مخصوص ماسک در برابر انتقال بیماری ها شناخته شده است.

این نوع پارچه به هیچ وجه نفس کشیدن را برای افراد سخت نمی کند و موجب تنگی نفس نمی شود و احساس آرامش بی حد و مرز به افراد می بخشد و به دلیل لایه محافظ ورود ویروس ها و آلودگی ها به دستگاه تنفسی جلوگیری می کند و از بروز بیماری ها جلوگیری می کند و با توجه به ظرافت و لطافت و نرمی منحصر به فردی که دارد موجب بروز ناراحتی و حساسیت های پوستی نمی شود.

اطلاعاتی جامع درباره پارچه اسپان باند ماسک

اطلاعاتی جامع درباره پارچه اسپان باند ماسک پارچه اسپان باند یکی از پر اهمیت ترین مصارف تولید ماسک درجه یک چبه حساب می ایند زیرا در مصارف بیمارستانی به خصوص ماسک ها، لباس های بیمارستانی و همچنین ویژگی این پارچه باعث شده تا در دوخت روپوش های سفید و جراحی از ان استفاده شود، به همین دلیل از ان به عنوان پارچه ماسک و لباس بیمارستانی نیز نام برده می شود.

این پارچه دارای بافت منظم و کنار هم است و در بافت این پارچه از الیاف در تار و پود ان استفاده می شود. این الیاف باعث می شود دوام و مقاومت پارچه بالا برود زیرا ماسک باید از ورود میکروب، ویروس و باکتری به بدن جلوگیری کند.

عرض پارچه اسپان باند معمولا 150 سانتی متر می باشد. چله این پارچه از الیاف به نام (فلامنت یا ویسکوز) است. برای این الیاف نمره برای شناسایی ان وجود دارد که این نمرات دوام، ضخامت، وزن و قطر ان رامشخص می کند. بافت پارچه به صورت مربعی انجام می گیرد تراکم بافت یا همان وزن پارچه در حالت استاندارد تقریبا معادل 240 گرم است یعنی مساحت یک متر طول در عرض پارچه که 150 سانتی متر است وزنی حدود 240 گرم دارد.

پارچه ماسک با درهم تنیدن تاری از پلی استر ویسکوز و پودی از فلامنت در واحد بافندگی به صورت ساده طراحی می شود و با توجه به مرغوبیت بالایش و شاخصه های منحصر به فردی که دارد از پر کاربرد ترین محصولات برای تهیه ماسک است. جالب است بدانیم پارچه ماسک چروک نمی شود.

پارچه اسپان باند ماسک چه مزیت هایی دارد؟

پارچه اسپان باند ماسک چه مزیت هایی دارد؟ یکی از کالا های مهم و ضروری که در جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری به بدن به کار می رود ماسک می باشد. این محصولات در جنس ها و مدل های گوناگونی تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند و برای هر نوع آن از پارچه ای مخصوص استفاده می شود که پارچه اسپان باند از معروف ترین و استاندارد ترین انواع این محصول است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

این نوع پارچه مطابق پیشرفته ترین دانش روز دنیا با استفاده از بهترین مواد خام توسط افراد حرفه‌ای و کارآمد با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید می شود. این محصول دارای ۵ مزیت مهم و کلیدی می‌باشد که به شرح زیر هستند ……

  1. این پارچه ها کاملاً استاندارد می باشند و از سه لایه کاملاً مقاوم ساخته می‌شود که از انتقال ویروس به بدن جلوگیری می کند و ظاهر ایستاده و زیبا دارند.
  2. این محصول علاوه بر این که از ورود ویروس به بدن جلوگیری میکند نفس کشیدن را نیز سخت نمی کند زیرا دارای منافذ بسیار ریز ای است که هوا از آن ها به خوبی جریان می یابد.
  3. این کالا به دلیل بافت نرم و لطیف هیچ آسیبی حین استفاده از ماسک به صورت وارد نمی کند و موجب بروز حساسیت و ناراحتی پوستی نمی شود و هیچ گونه خطا و ناهماهنگی و زدگی بر روی این محصول وجود ندارد.
  4. پارچه اسپان باند 3 لایه پوشش دهی بسیار خوبی دارند و نسبت به سایر پارچه ها از افراد محافظت بیشتری می‌کند و سلامتی و تندرستی را به افراد می بخشد
  5. این محصولات دارای ظاهری بسیار زیبایی نیز می‌باشند.

صادر کننده بهترین پارچه اسپان باند ماسک ارزان

صادر کننده بهترین پارچه اسپان باند ماسک ارزان پارچه اسپان باند ماسک ارزان از برترین و مناسب ترین پارچه ها در عرصه تولید ماسک و زمینه پزشکی است که دارای نکات مثبت و مزایای بسیار زیادی است. این محصول در بسیاری از کارخانه ها با برند های معتبر زیر نظر متخصصان و پزشکان تولید و روانه بازار می شود و نسبت به دیگر نمونه های آن در سایر فروشگاه ها مرغوبیت بالاتر و قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

پارچه اسپان باند ارزان طرفداران زیادی در عرصه تولید ماسک دارد زیرا به عنوان بهترین و برترین محصول برای تولید ماسک شناخته شده است و از محبوبیت ویژه ای بهره مند است به همین دلیل علاوه بر عرضه در سراسر کشور به بسیاری از کشور های جهانی نیز صادر می شود و صادرات پارچه اسپان باند از رونق و توسعه بسیار خوبی بهره مند است.

دستکش لاتکس فاین نیز از جمله تولیداتی است که طرفداران زیادی دارد و کیفیتش بسیار عالی است.

صادر کننده قیمت پارچه اسپان باند را بسیار مناسب و استثنایی در نظر گرفته است زیرا خود تولید کننده تمامی محصولات می باشد و همین امر موجب شده واسطه ها و دلالان بازاری حذف گردند و نرخ محصول به طور قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

11

  1. مطالب سایت شما بسیار عالی بود. از مجموعه شما محصول رو خرید کردم و از کیفیت و قیمت ارائه شده راضی بودم.

  2. سلام برای دیدن کیفیت محصول از چه طریقی باید اقدام کنم؟ آیا امکان مراجعه ی حضوری را دارید؟

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  3. سلام سفارشم به دستم رسید خیلی ممنونم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای داشت.

  4. سلام
    من از این سایت عمده خرید کردم قیمت نهایی خیلی مقرون به صرفه دراومد برام. به شما هم پیشنهاد میکنم عمده خرید کنید

  5. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید و تشکر میکنم از خدماتی که ارائه میدین
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خرید پارچه اسپان باند

  6. سلام و خسته نباشید
    این پارچه هاتون فروش به صورت کیلویی هم دارند؟
    من برای تولیدی میخام

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاور که در سایت هست را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  7. قیمت انبوه پارچه مناسب برای تولید ماسک تابستانه چنده؟ لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

    • سلام
      فرم مشاوره ی ما در سایت موجود است لطفا آن را تکمیل کنید. مشاورین ما با شما در سریعترین زمان تماس خواهند گرفت.

  8. تولید ارزان و باکیفیت خوب پارچه اسپان باند بیمارستانی یک تولید عالی بوده و برای مصرف داخلی مناسب می باشد و رشد اقتصادی دارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.