خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب بازار داغی دارد. این لباس ها همان طور که از نامشان پیداست یکبار مصرف می باشند و برای رعایت بهداشت و جلوگیری از بروز انواع بیمارهای میکروبی استفاده می شوند.

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب

لیست قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

لیست قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

لیست قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار بسته به شرایط اقتصادی کشور متفاوت می باشد. معمولا لباس های یکبار مصرف بیمارستانی و همچنین انواع دستکش لاتکس جبعه ای در بخش های جراحی استفاده می شوند. این لباس ها توسط بیمار و پزشک در موقع جراحی پوشیده می شوند و بعد از پایان جراحی باید بلا فاصله آن ها را در آورد. از مزیت های استفاده از این لباس ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این محصولات بسیار سبک و راحت می باشند تا پزشک حین جراحی بتواند با تمرکز بیشتری عمل جراحی را انجام دهد.
  • به علاوه این محصولات باعث می شود بیمار هم در هنگام پوشیدن این لباس ها احساس خفگی یا سنگینی نکند.
  • این لباس ها بسیار انعطاف پذیر می باشند و به راحتی می توان آن ها را بیرون آورد و پوشید.
  • پزشک می تواند به آسانی لباس را جا به جا کند و محل مورد نظر را جراحی کند.
  • این لباس ها به هیچ عنوان میکروب ها را جذب نمی کنند و علت یکبار مصرف بودن آن ها به خاطر نازکی پارچه این لباس ها می باشد.
  • این محصولات بسیار نرم و لطیف می باشند.
  • این محصولات بیشتر در رنگ سبز؛ صورتی و سفید تولید می شوند.

مرکز تولید و توزیع لباس بیمارستانی

مرکز تولید و توزیع لباس بیمارستانی توانسته با عرضه این محصولات فروش خوبی را کسب کند. شما برای سر کار رفتن باید لباس مخصوص به خود را بپوشید. اگر کارگر باشید باید لباس کار مخصوص به خود را تن کنید و یا کارمند هستید باید از لباس های رسمی استفاده کنید. بیمارستان ها هم یکی از ارگان های مهم می باشند که نه تنها کارکنان بیمارستان بلکه پزشکان و بیماران هم باید از لباس های مخصوصی استفاده کنند. به طور کلی لباس های بیمارستانی به پوشاک هایی می گویند که در بیمارستان ها؛ درمانگاه ها؛ مطب ها؛ اتاق عمل؛ آزمایشگاه ها و خانه سالمندان استفاده می شوند. از انواع لباس های بیمارستانی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • لباس بیمار
  • لباس یکبار مصرف بیماران
  • لباس پرستاران و پزشکان
  • لباس بهیار؛ لباس دستیار پزشکان؛ لباس خدمه بیمارستان؛ لباس دندان پزشک؛
  • گان بیمار؛ گان جراح؛ لباس اتاق عمل؛ لباس کارکنان اداری

از مزیت های لباس بیمارستانی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این لباس ها از بهترین پارچه دوخت شده اند. به همین دلیل در برابر شست و شو مقاومت بالایی دارند.
  • این نوع لباس ها را می توان به راحتی اتو کرد و در حین شست و شو چروک نمی شوند.
  • در صورتی که خون یا لکه ایی روی لباس ریخت به راحتی می توان آن را با پودر لباسشویی معمولی و آب تمیز کرد.
  • این محصولات در رنگ های مختلف و سایزهای متفاوتی تولید می شوند.
  • این لباس ها بسیار راحت هستند یعنی نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ می باشند.
  • این نمونه محصولات به صورت ست کامل تولید می شوند یعنی در بسته بندی آن کلاه؛ شلوار و پیراهن وجود دارد.
  • این لباس ها به صورتی دوخته می شوند که بیماران بتوانند بعد از مرخص شدن از بیمارستان آن ها را در منزل هم بپوشند که این می تواند به نوبه خودش از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت بازار پر رونقی دارد. لباس های یکبار مصرف در صنایع مختلفی استفاده می شوند. یکی از مهم ترین این ها صنعت بیمارستان می باشد.  این نمونه پوشاک بیمارستانی بیشتر در بخش جراحی؛ بخش تصویر برداری MRI و سی تی اسکن استفاده می شود. در بخش جراحی بیشتر از لباس های یکبار مصرف استریل مانند گان و شان استریل شده استفاده می شود. گان ها بیشتر برای پزشکان می باشد اما شان ها بیشتر توسط بیماران استفاده می شوند. در ساخت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از پارچه های اسپان باند و اسپانلس استفاده می کنند. ضخامت این نوع لباس ها بین 38 تا 50 گرم می باشد. این لباس ها توسط شرکت های مختلفی با بالا ترین کیفیت تولید می شوند.

با این که این لباس ها یکبار مصرف می باشند اما برخی از بیمارستان ها بعد از جراحی این ها را می شویند و داخل دستگاه اتوکلاو می گذارند تا استریل شوند و آن ها را دوباره استفاده کنند. لباس های یکبار مصرفی که در بخش MRI و سی تی اسکن استفاده می شوند دارای گرماژ 38 و بالاتر می باشند. این لباس ها را باید بیمار زمانی که زیر دستگاه می رود استفاده کند. در واقع این محصولات به بیمار کمک می کنند تا اشعه های دستگاه سی تی اسکن و… به داخل بدن بیمار نفوذ نکند و برای او مشکلی ایجاد نکند.

یکی از نمونه های این محصولات لباس های یکبار مصرف کولونوسکوپی می باشند که غیر استیل هستند و شامل پیراهن و شلوار می باشند و بیمار باید در حین معاینه پزشک این لباس ها را بپوشد تا بیمار راحت باشد و پزشک بتواند داخل روده بیمار را مشاهده کند.

لباس های یکبار مصرف یکسره به صورتی می باشند که شلوار؛ پیراهن و کلاه آن ها به هم چسبیده می باشند که این نوع لباس بیشتر توسط خدمه بیمارستان ها استفاده می شود اما در صنایع مختلفی مانند دارو سازی؛ انرژی اتمی و صنایع غذایی هم از آن استفاده می کنند. برخی از این نمونه ها هم مانند لباس یکبار مصرف بخش ام آی آر به صورت جداگانه دوخته شده اند. لباس یک بار مصرف یا پیش بند یکبار مصرف دندان پزشکی توسط بیمار استفاده می شود تا در هنگام کشیدن دندان؛ پر کردن دندان و جراحی دندان ترشخات داخل دهان به روی لباس یکبار مصرف ریخته شود و لباس اصلی بیمار کثیف نشود.

این محصولات باعث حفظ سلامتی بیمار، پزشک و کارکنان بیمارستان ها می شود.

شرکت های صادراتی انواع لباس بیمارستانی

شرکت های صادراتی انواع لباس بیمارستانی با صادرات و فروش این محصولات توانسته اند در آمد بالایی را کسب کنند. از انواع پارچه هایی که در ساخت لباس های بیمارستانی استفاده می شود به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • پارچه تترون بیمارستانی: این نمونه یکی از پر مصرف ترین پارچه هایی می باشد که برای دوختن لباس های بیمارستانی از آن استفاده می کنند. این پارچه ها به راحتی شسته می شوند و با گذشت زمان رنگ آن ها تغییر نمی کند. این ها کیفیت فوق العاده ایی دارند. این پارچه ها در گرماژ مختلفی تولید می شوند. برای تهیه لباس های بیمارستانی باید پارچه های تترونی که گرماژ آن ها 150 تا 175 می باشد را انتخاب کرد. تا سبک باشند و بیماران به راحتی بتوانند آن ها را به تن کنند.
  • پارچه طرح گال: این نمونه محصول وزنی بین 210 تا 230 گرم دارد. تولید کنندگان مختلفی این پارچه ها را تولید می کنند. از این پارچه می توان برای دوخت لباس بیمار استفاده کرد.
  • پارچه ترگال بیمارستانی: این پارچه به روش خمی یاراکتیو ترموزول رنگ آمیزی می شود. تا با شست و شو مداوم رنگ پارچه حفظ شود. این نمونه در صد رنگ قابل تولید می باشد اما رنگ سفید این پارچه برای دوخت لباس پرستار و پزشک استفاده می شود. از رنگ های سبز این پارچه هم می توان برای دوخت لباس اتاق عمل استفاده کرد. وزن این نمونه محصول 240 گرم می باشد.

حداقل و حداکثر قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی

حداقل و حداکثر قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی

حداقل و حداکثر قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی بسته به کیفیت و شرایط بازار متغیر می باشد. تولید این محصول به وسیله مواد پتروشیمی انجام می شود. به خاطر همین تولید کنندگان به راحتی می توانند مواد اولیه لباس بیمارستانی یکبار مصرف را تهیه کنند و همین باعث شده سازندگان این محصولات بتوانند کیفیت محصولات خود را در سطح جهانی بالا ببرند.

این محصولات مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید شده اند و به هیچ عنوان عفونت و خون ناشی از عمل جراحی به داخل آن ها نفوذ نمی کند. علت کیفیت بالایی این محصولات به خاطر توانمندی تولید کنندگان این محصولات می باشد. به این لباس های یکبار مصرف گان استریل؛ کلاه جراح استیل می گویند در واقع به ست کامل این لباس ها پک جراحی استریل می گویند.

این گونه لباس های از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • بلوز یکبار مصرف
  • شلوار یکبار مصرف
  • کلاه یکبار مصرف
  • گان یکبار مصرف

تمام تولید کنندگان این محصولات دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند به خاطر همین از نظر کیفیت و بهداشتی بودن کاملا قابل اطمینان می باشند و بیمارستان ها می توانند با استفاده از آن ها از بروز بیماری های عفونی و میکروبی جلوگیری کنند. این لباس به صورت عمده توسط جراحان و بیمارانی که می خواهند جراحی کنند در اتاق عمل استفاده می شود. اگر چه در بخش های مختلفی از بیمارستان ها هم از این محصول استفاده می کنند.

بازار خرید و فروش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بازار خرید و فروش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستاتی رونق فراوانی دارد. از مزیت های انواع لباس های بیمارستانی یکبار مصرف می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • استفاده از این لباس ها باعث می شود دیگر نیازی به شستن لباس ها نباشد که این به نوبه خودش می تواند باعث صرفه جویی در آب و مواد شوینده شود.
  • پوشیدن ست کامل این لباس ها موجب رعایت بهداشت فردی می شوند و از بروز بیماری های ویروسی جلوگیری می کنند.

این نمونه لباس ها به دو صورت استریل شده و بدون استریل تولید می شوند. منظور از استریل شده این است که می توان بعد از استفاده آن ضد عفونی کرد و دوباره از آن استفاده کرد. ولی غیر استیل را نمی توان بیش از یکبار استفاده کرد. تولید انواع لباس بیمارستان با استفاده از بهترین پارچه و مواد اولیه درجه یک انجام می شود.

صادرات لباس یکبار مصرف و همچنین انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی می تواند ارزآوری خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورد. خرید پارچه بیمارستانی رونق فراوانی می دارد. توزیع لباس یکبار مصرف بیمارستانی می تواند شما را به در آمد بالایی برساند چون این محصولات یکی از کالاهای مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشند.

به طور کلی هدف استفاده از این محصولات در مراکز درمانی به خاطر رعایت بهداشت فردی می باشد. این لباس ها در مدل و رنگ های متنوعی تولید می شوند و بیمارستان ها می توانند برای بیماران؛ پرستاران و کارکنان خود از آن ها استفاده کنند.

فروش عمده لباس بیمارستانی با بهترین قیمت

فروش عمده لباس بیمارستانی با بهترین قیمت

فروش عمده لباس بیمارستانی با بهترین قیمت می تواند سود آور باشد. از کاربرد انواع لباس های بیمارستانی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • لباس بیمار: برای دوخت لباس های بیمار از پارچه های تترون و ترگال استفاده می شود. رنگ لباس بیمار برای آقایان آبی و برای خانم ها صورتی می باشد. گرماژ پارچه هایی که برای دوخت لباس بیمار استفاده می شود باید 160؛ 170؛ 175 و 180 باشد. این نمونه لباس شامل لباس کودک؛ لباس نوزادی و لباس بارداری می باشد که برای دوخت هر کدام از این ها از پارچه و طرح مختلفی استفاده می شود.
  • لباس پرسنل: این لباس ها برای پرسنل خانم شامل مانتو و برای آقا پیراهن و شلوار می باشد.
  • لباس مخصوص اتاق عمل: پارچه هایی که برای دوخت اتاق عمل استفاده می شوند به رنگ سبز و آبی هستند. جنس این نوع لباس ها از پنبه می باشد. استفاده از این دو رنگ برای دوخت لباس بخش جراحی به خاطر این می باشد که جراحان بتوانند احشای خون آلود بدن را به خوبی ببینند و توجه و تمرکز آن ها بیشتر شود. لباس هایی که یکبار مصرف می باشند و نمی توان آن ها را استریل کرد با لباس هایی که یکبار مصرف نیستند و می توان آن ها را استریل کرد در رنگ و مدل با هم فرق می کنند.
  • لباس خدمات : این نمونه لباس ها باید در مقابل مواد شوینده و ضد عفونی کننده مقاومت بالایی داشته باشند. پارچه هایی که در دوخت این لباس ها استفاده می شوند باید به صورت ژوال رنگ آمیزی شده باشند. تا در مقابل شست و شو و مواد ضد عفونی مقاوم باشند و رنگ آن ها تغییر نکند.
  • لباس پزشک: این نمونه محصول به دو صورت یک تکه و دو تکه دوخته می شود. یک تکه آن فقط روپوش می باشد و دو تکه آن شامل روپوش و شلوار می شود. این نمونه مقاومت بالایی در برابر شست و شو دارد و به راحتی اتو می شود. جنس پارچه ایی که برای دوخت این روپوش استفاده می شود از پلی استر و شلوار می باشد.
  • لباس بارداری: این نمونه همانند لباس بیمار از پارچه تترون یا ترگال دوخته می شود. برای راحتی بیمار در هنگام دوخت و برش لباس در قسمت هایی مانند یقه؛ حلقه آستین؛ دور کمر فضای آزادتری را ایجاد می کنند تا بیمار به راحتی بتواند در لباس حرکت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.